Wednesday, April 13, 2011

BERITA BAEKK!!!



Salam sejahtera kepada pengunjung sekalian..selamat datang ke ruangan bakal jutawan.jika anda 
seorang yang mengimpikan untuk bergelar jutawan,anda telah pon landing ke site yang betul.

OK lah...saya ingin berkongsi sedikit peluang menjana duit hanya dengan duduk di rumah,tekan keyboard laptop anda,dan incomenya lumayan.bukan MLM atau pun direct selling.tapi satu sistem affiliate.


ok lah tuan puan,saya ingin bertanya kepada anda sekalian,ADAKAH ANDA ADA MENCUBA PERNIAGAAN ONLINE??BAGAIMANAKAH HASILNYA??
LUMAYAN???

Seperti post saya yang sebelum ini,saya ada mengatakan bahawa rahsia utama untuk menjana wang di internet ni,kita memerlukan sebuah WEBSITE..tapi ramai di antara kita yang tak mampu nak bina website sendiri.dan ramai jugak yang mengupah website maker untuk menguruskan website mereka.

Jadi,saya mengambil inisiatif unutk menolong anda semua.untuk pengetahuan anda semua,saya dalam proses menyiapkan website saya yang mana akan memberikan tunjuk ajar kepada anda secara percuma
bagaimana unutk membuat website dengan hanya beberapa step..sangat mudah..seperti yang kami katakan,we make eCommerce easy.

tetapi saya mengingatkan kepada anda semua,untuk membuat website,anda memerlukan domain dan webhosting.
JIKA ANDA BELUM MEMILIKINYA,ANDA HARUS MEMILIKINYA DARI SEKARANG!!

Kami ada menyediakan domain secara percuma untuk anda.anda hanya perlu bayar webhosting dengan serendah RM1 sehari.

WOWWW!!!BUKAN MUDAH NAK DAPAT TAWARAN NIEE...


Disertakan juga dengan lebih 300 software percuma!!

jadi,jika anda inginkan domain dan webhosting,saya sarankan menggunakan server malaysia iaitu
NIVOVO.COM..
kalau guna server lain pon x pe..tapi jika guna nivovo.com,mudah sikit saya nak ajar buat website nanti.
jika anda inginkan nya boleh lah hubungi saya

HAFIZAN:0134088427...sms atau call je..saya akan ternagkan lebih lanjut..
atau email saya di feezanc@gmail.com..


untuk dapatkan terus,sila klik di bawah







p/s:SALAM...kepada sesiapa yang ingin membeli produk VEMMA,jus manggis SINGLE PACK,boleh hubungi melalui sms atau call...penghabisan stok saya.._hafizan_ (harga boleh dirunding)

No comments:

Post a Comment